Hej kära ni!

Har vart en lite Blogg paus... ber om ursäkt för att min Blogg vart så tråkig att gå in och läsa på! Men jag har inte vart alls på Blogg humör! Har knappt orkat läsa Bloggar ff senaste dagarna... Så jag har hur mycket som hellst att ta igen nu... ;) men men...

 Har varit i huvudstaden idag! Mycke trevligt, mycket lärorikt... Nu kanske jag kan sminka iaf... Om jag kommer ihåg nått... :p men det gör jag... Så kan jag ha det som uppföljning av de hudvårds klasserna jag har... Framför allt om de även bokar en klass...

Fått som utmaning av min sales director att fixa från en perfect start... Hellst skulle jag nog göra en power start... Men får jag en perfect start så är jag nöjd... Bara hoppas att folk runt om till hjälpa mej med det! Får väl ringa å höra, kan inte få mer än ett nej...

Nu är vi iaf snart i karlstad. Ska bli gött å få komma hem... :-D sitter en lite tjej inte långt ifrån oss som skrattar och busar lite så nån saknar ju sina älsklingar där hemma... Även om det är skönt att göra nått eget ibland... Se om dom är vakna när vi kommer bara... ;)

ne ni, ha en trevlig fortsatt kväll! Kramar
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-04-24 @ 17:19:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: helge

uppdatera me nu ;)

2009-04-24 @ 17:29:12
URL: http://hvon.blogg.se/
Postat av: Maddo

Oj oj oj, fullt ös medvetslös! =O

2009-04-24 @ 19:57:15
URL: http://dreammaddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test