God kvällen!

Fin dag har det varit idag, dock har det blåst endel...
Men jag har tvättat endel... Dock har inte allt torkat... *suck*
Har inte direkt bestämt mej om jag ska ta in det eller låta det hänga kvar för det ska ju vara fint imöra åxå...
lite surt dock om det börjar SPÖREGNA

Felicia har gnällt i princip konstant sen vi hem kom... eller sen vi gick FRÅN britt! Blir lite jobbigt efter ett tag... Men hon va nog trött åxå tror jag...

Idag har jag fått 2 nya klasser... som jag hoppas håller!!! de kommer hålla!
Sen ska jag ringa några fler åxå!

Nej nu är det Greys Anatomy så detta inlägg har tagit flera massa himla många muinuter mer än vad de brukar...
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-04-29 @ 21:23:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Tjingeling! Oj oj, fullt ös hos dig! Tar du min tvätt när du ändå håller på? =P

2009-04-29 @ 21:25:12
URL: http://dreammaddo.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Nej det blir inget särskilt här heller. Bara lugn och ro hoppas jag.

2009-04-29 @ 22:52:46
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test