God dagens!

Hur har dagen varit för er???

Här  har den vart bra!
Solen skiner och det är ljuvligt ute... Kunde kanske varit några grader varmare.. Men det är skönt iaf...

Bakat idag, igen... Blev inte så bra kanske, men ändå helt Ok... Jävla tur man inte är bagare... :P Men det är ätbart iaf...
Just nu sitter jag och passar amilia som badar å roar sej... Här kommer vi nog inte ifrån i första taget... För hon är värsta badmonstret... Hehe...
skulle behöva göra lite middag åxå, men det är ju nsätan ingen idé när det ändå snart är kvällen... Ska äta bakpotatis med äggröra idag jag å gubben... Är så JÄVLA gött!
Skulle allt behöva städa åxå innan han kommer hem... hmmm... får skura antingen ikväll när barnen sover eller imorrn när barnen inte sover... Svårt val... :P För annars ser det inte sååå hemskt ut här hemma nu... :P bara lite fönster som behöver putsas, men det tror jag inte att jag orkar nu... eller hinner... Imorrn är det ju dags för tårtbak så...

Ne, nu ska jag ta å passa ungen i badet jag...

tingeling!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-04-18 @ 18:14:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har du chansen att vinna en skit snygg väska a la Audrina style! Kika in och var med och tävla du också!

2009-04-18 @ 19:53:01
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test