Söndag

Ja, då är det söndag igen... en vecka har än en gång passerat! *suck* Men det har gått långsammare än vad det brukar tycker jag... Men det kankse kan bero på att jag har vart sjuk det kanske...

Va ska man hitta på för nått idag då tro under alla dö tider... Fast det är klart, man har inga dödtider att slå ihjäl när man har barn... höhö... Ska t mormor å morfar på julmat sen vid 3... Madde å Conny å Dinah skulle nog kanske komma en sväng idag åxå... dricka lite kaffe å tjöta... ;) trevligt trevligt...

Mina små har iaf blitt bra! eller Felicia har ju inte direkt vart sjuk. Men lillan har ju... är bara lite snor som rinner åsså äter hon inte lika mycke som förut... Men hon hr ju å ta av åxå så... ;P
har ett brev jag fick från min kusin nere i Blomstermåla att skriva åxå kom jag på nu! Faan va man är glömsk när man har  julstressat pch jobbat som en tok! Får nog se om jag kan knopa ihop nått brev till henne... Jag är ju sååå jävla värdelös på att skriva brev så jag får LÄTT IG i det....

Nu ska Peter åka å jaga... *SUCK* Så då blir man ensam med 2 marrodörer... hahahah
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2008-12-28 @ 10:14:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

haha man kan ju alltid hopppas :-p. Trist att det inte finns något bra gym hos er :-( .



Hoppas brevskrivandet går bra :)

2008-12-28 @ 11:02:33
URL: http://ienvarldfullavidioteraringennormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test