Snart ut med det gamla, in med det nya!

Om bara ca 2O minuter, är det dax för det nya året att sätta sin spurt! Här hemma skjuts det redan för fulla muggar.. Många som inte orkar hålla sej antar jag! Sj ska jag snart gå ut å frysa å se de fina lysande pangbang sakerna i luften!
Här firas det inte så värst.. Jag ska jobba imörrn, så det blev en lugn och härlig nyårsafton med tacos och "Sagan om Konungens återkomst" ist... Precis lika trevligt det! Fast jag har sett den ca 6-7 ggr så kom ändå tårarna när hela folket bugar för hoberna och när Gandalf, frodo och Bilbo tar farväl och seglar iväg med skeppet! Underbara filmer!!! Tröttnar aldrig!

Vad gör ni ikväll???
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2008-12-31 @ 23:46:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test