Sjuk

Jag har alltid vart ganska glad över att jag har varit rätt så motståndskraftig mot magsjuka! Men nu får jag äta upp de orden! Inatt åkte jag på spysjukan! Fy faaan! Spytt från halv 1 inatt till tio i 6 i morse! *suck* Madde låg även hon i magsjukan, så det är väl nått som går på Svanen antagligen! Faan! Jag som skulle jobba idag och imorrn! 16.5 timme boort från lönen. Ca 4OOO spänn! Där rök min säng i januari som jag skulle köpa! Helvetes skit!
Nu börjar det iaf rätta till sej! HOPPAS jag.. men bara för att ja säger så så kommer ja väl snart behöva springa på do! Har iaf fått i mej yoghurt och nyponsoppa och fått behållt det!
Skallebank har jag åxå... Beror väl på vätskebristen det! Tag en alvedon, eller två tog jag faktiskt, och det hjälpte lite iaf... Långt ifrån bra! Nu fattas det bara att barna å Peter ska få det åxå... *suck* eller att jag smittat ner de andra igår på jul!

Ne nu har jag beklagat mej klart jag... Ha det fint och God fortsättning på Julen allesammans!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2008-12-25 @ 13:15:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test